Kilka słów o mnie.

Nazywam się Natalia, mówią na mnie wszystkimi skrótami bądź określeniami związanymi z tym imieniem. Na tym blogu zamierzam inspirować. Moda jest związana z życiem każdego z nas. Postaram się również powiadamiać was o nowościach związanych ze światem mody. Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia czy pomysły którymi chcecie się ze mną podzielić ( a ponieważ jestem nowicjuszem w tych sprawach) piszcie do mnie na nati7077@wp.pl oczywiście chętnie o wszystkim poczytam! Również newsy czy zdjęcia czegoś co nie koniecznie "jest fajne" będą u mnie mile widziane!

niedziela, 17 kwietnia 2011

cudowny dzień gdy telefon się popsuł bo przesłałam kilka fotek mojej Cebulci na kompa, i jak zwykle gg nie działa. ale jak zwykle mam wybite da się znieść, tylko że budzik mi rano nie zadzwoni ;/
Dni lecą, bez większych emocji.ogólnie życie, mogłoby być lepiej tzn. nudzę się

lubię to : )
bynajmniej tej piosence towarzyszą jakieś refleksje ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz