Kilka słów o mnie.

Nazywam się Natalia, mówią na mnie wszystkimi skrótami bądź określeniami związanymi z tym imieniem. Na tym blogu zamierzam inspirować. Moda jest związana z życiem każdego z nas. Postaram się również powiadamiać was o nowościach związanych ze światem mody. Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia czy pomysły którymi chcecie się ze mną podzielić ( a ponieważ jestem nowicjuszem w tych sprawach) piszcie do mnie na nati7077@wp.pl oczywiście chętnie o wszystkim poczytam! Również newsy czy zdjęcia czegoś co nie koniecznie "jest fajne" będą u mnie mile widziane!

środa, 6 kwietnia 2011

oja.oja.oja

kiedyś powiedziałam pewnej pani że się nie przyznam że to ja Natalcia prowadzę blog :D
ale dodałam ją do obserwowanych więc zapewne się skapuje c'nie?
nwm czemu tu jeszcze siedzę i co mnie natchnęło na pisanie tu bo jak wiadomo nie siedziałam tu od kilku miesięcy ;d i tak zaraz spadam spać jutro czeka mnie dziwny dzień , no ale chyba przez najbliższy miesiączek będą takie dni (czyt. mama w pracy) ej ja powinnam tu czarować! inspirować i stwierdzam że lubię przedrostek -in (prefiks) nie wiem jak znajdę jakieś zdjęcia na kompie to zaraz tu wrzucę :D

1 komentarz:

  1. haha. no mówiłam, że Cię znajde. ;d głupia Tala ma bloga. ;D taaa, powiedziałaś. ;D

    OdpowiedzUsuń