Kilka słów o mnie.

Nazywam się Natalia, mówią na mnie wszystkimi skrótami bądź określeniami związanymi z tym imieniem. Na tym blogu zamierzam inspirować. Moda jest związana z życiem każdego z nas. Postaram się również powiadamiać was o nowościach związanych ze światem mody. Jeżeli macie jakieś zastrzeżenia czy pomysły którymi chcecie się ze mną podzielić ( a ponieważ jestem nowicjuszem w tych sprawach) piszcie do mnie na nati7077@wp.pl oczywiście chętnie o wszystkim poczytam! Również newsy czy zdjęcia czegoś co nie koniecznie "jest fajne" będą u mnie mile widziane!

czwartek, 7 kwietnia 2011

luzik arbuzik

słucham Gagi "born this way" wkręciło mi się to na maksa szczególnie że jest to piosenka z przekazem. Tekst jest rewelacją ha! cóż za słowo :D i co z tego że jest to olbrzymia inspiracja Madonną, Gaga nigdy nie ukrywała że ceni ją bardzo. Wręcz powiedziała kiedyś, że zebrała z wszystkich gwiazd to co najlepsze, i tak wykreowała swój wizerunek (Marcelino)! o teledysu powiem tyle ,że jeszcze czegoś takiego nie było, aczkolwiek zadziwia robi szał ale nie jestem nim zauroczona. 
Stwierdzam, że pisząc tu, może sie czegoś nauczę tzn. pisać lepiej prace na polaka, które zawsze oddaje po czasie bo mi się nie chce. Kiedyś umiałam pisać, było to jeszcze w odległej podstawówce. Później ktoś kiedyś mi powiedział że istnieje coś takiego jak miliony opowiadań w necie,i odtąd skończyło się moje całkowicie samodzielne pisanie prac, bo gdy raz skorzystasz nie możesz się opanować i tak ciągle i ciągle inspirujesz się pracami innych podczas gdy twój talent twoja twórczość całkowicie zanika, umiera(wiem że dramatyzuję ale cóż to bywa silniejsze odemnie ) moja mama dziś nie była na wywaidówce, a nawet jeśli by była to i tak nie robi to różnicy :)
muszę się jeszcze pouczyć na biolę czas napisać te zaległe sprawdziany a i tak mi się nie chce, i tak będzie 4 ma się to szczęście!
i powiem wam jeszcze o jednym! kupowanie butów na najwyżej 7 cm obcasie o rozmiarze 41 jest zwykłym koszmarem! tak, koszmarem! co ja sie zawsze nauciskam w tych butach to masakra szczególnie że i tak wątpie ze znajdę coś ładnego ale muszę spróbować. jestem ogromną maniaczką butów i gdyby nie moje wielkie kopyto to szafa by mi się nie zamykała. ale co ja zawszę robię? oglądam sobie te wszystkie buty których numeracja kończy się na 39 i mam ochotę pozabijać producentów. ale nawet jak znajdę te 41  to i tak one nie wyglądają ładnie bo do rozmiaru 39 to i owszem ładne sa ale powyżej czterdziech to wyglądają jak chleb wiejski :D więc bd się starać coś kupić w piąteczek i sobotkę :d
paaaaaaaaaaaaaa <3
ps. nie chce mi sie tego czytać poprawiać błędów wstawiać kropki przecinki itp. także peace&love

1 komentarz:

  1. i właśnie mi się cały kom skasował. -,- jak ja to zrobiłam?
    no więc napiszę Ci jeszcze raz, że i tak nie lubię Gagi, i chociaż ' born this way' na przekaz, to jest i tak plagiatem.
    aa no i napisze Ci, że ten cudowny news dotyczy kolegi z yyy. czwartku? haha. ojj, wiesz o co chodzi, no.
    aa no i powodzenia w szukaniu butów. i ładne masz kupić, a nie. ;d
    aa tak wgl, to wyłącz to coś, że trzeba wpisywać kod potwierdzający, żeby koma dodać, bo nie lubię tego. ;d

    OdpowiedzUsuń